SI DEBOK

10.28.2010

PERIKSA AKHIR TAHUN 28/10/10

Assalamualaikum
Dan 
Salam sejahtera ke atas kamu 
Dan
Salam 1 Malaysia 

Mata pelajaran hari ini ialah Matematik 2 (Subjektif) , Bahasa Cina 1 (Tak ada kena mengena dengan aku) , Bahasa Tamil 1 ( Tak ada kena mengena dengan aku) dan Matematik 1 (Objektif) .

Matematik 2 (Subjektif)  Masa : 08.15 pagi - 10.00 pagi (1 jam 45 minit)

Soalannya yang sangat senang dan aku boleh jawab kesemuanya . Tak payah cerita banyak lagi . Aku rate soalannya 100% .

Matematik 1 (Objektif)  Masa : 12.30 tengah hari - 01.45 tengah hari (1 jam 15 minit)

Soalan yang senang gak tapi yang aku berjaya tangani soalan yang menipu aku untuk buat pengiraannya . Aku rate soalan die 99% .

Sampai di sini sahaja 

Assalamualaikum
PEACE NO WAR
PEACE ANWAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kat sini !