SI DEBOK

10.25.2010

Periksa Akhir Tahun 25/10/2010

Assalamualaikum
Dan
Salam sejahtera ke atas kamu
Dan
Salam 1 Malaysia

Hari ni aku nak bagi tahu yang periksa akhir tahun sudah mula . Yang tempohnya selama 1 minggu dan 1 hari (25 , 26 , 27 , 28 29 Oktober  dan 1 November) . Dan peperiksaan hari ini ialah BM 1 (Pemahaman) , BM 2 (Penulisan) dan Sejarah . Peperiksaan dimulakan dengan Bismillah . Hehehehe..... Selepas Doa maka mulalah perjuangan terkhir untuk tahun ini iaitu peperiksaan akhir tahun . Bagi Form 1 , ia dimulakan dengan peperiksaan BM 2 (Penulisan)

BM 2 (Penulisan) , Masa : 8 pagi - 10 pagi ( 2 jam) '

Pada waktu ini sangat bagus kerana soalan - soalannya yang sangat senang . Hehehehe..... bahagian Ringkasan . Sangat senang . Bahagian Huraian . Senang jugak . Bahagian Novel . Senang sikit . Bahagian Karangan . Tak payah kata , senang gile - gile . Perkataan die pun aku buat sampai 300 lebih perkataan dia . Tak payah kata la macam mana senangnye .

Sejarah                 Masa : 11 pagi - 12.15 tengah hari . (1 jam 15 minit)

Periksa yang ni pulak . Boleh tahan laaa..... ade satu soalan tu . Rase nak mengamuk je . Rupenye , betul jawapan yang aku buat . Hehehehehe.....

BM 1 ( Pemahaman)    Masa : 12.45 tengah hari - 1.45 tengah hari

Aku bagi percent senang dia 97% . Mana lagi 3 % . Hehehe.... faham - faham je lah . Sikit aje yang aku tak tahu .

Sampai sini saja .

Assalamualaikum
PEACE NO WAR
PEACE ANWAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kat sini !