SI DEBOK

10.27.2010

PERIKSA AKHIR TAHUN 27/10/2010

Assalamualaikum
Dan
Salam sejahtera ke atas kamu
Dan
Salam 1 Malaysia

Mata pelajaran periksa hari ini ialah Pendidikan Islam , Bahasa Cina 2 (Tak berkaitan dengan aku) , Bahasa Tamil 2 (Tak berkaitan dengan aku) , Sains 1 (Objektif) dan Sains 2 (Subjektif) .

Pendidikan Islam  Masa : 08.00 pagi - 10.00 pagi (2 jam )

Bile cikgu serahkan kertas aje . Aku dah gelabah dah . Dalam hati aku berkata "Sudahhh....." . Bile aku diberi arahan untuk selak kertas soalan  tu . Aku dah gelabah dah dan aku bismillah banyak - banyak . Tengok je first page . Gelabah aku hilang . Sebab soalan die senang sangat . Aku tak study pun . Nak tau aku dapat jawab camne . Sebab malam semalam , aku tengok cerita Supernatural kat TV3. Terima kasih TV3 .

Sains 1 (Objektif)  Masa : 10.45 pagi - 11.45 pagi (1 jam)

Ianya sangat senang  dan hampir kesemuanya aku boleh jawab . Aku rate soalan die 98% .

Sains 2 (Subjektif)  Masa : 12.15 tengah hari - 01.45 tengah hari (1 jam 30 minit)

Soalan die . Yang depan - depan je  aku boleh jawab . Yang belakang - belakang tu , ade jugak yang senang . Jadi aku perlu lah bertawakal lepas aku jawab soalan - soalan tu .

Sampai di sini sahaja .

Assalamualaikum
PEACE NO WAR
PEACE ANWAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kat sini !