SI DEBOK

10.06.2010

Amaran MENGEJUT!!!



Assalamualaikum

Dan

Salam sejahtera ke atas kamu



Hari aku nak tunjuk benda baru kat korang semua. Sebelum tuh aku nak minta maaf lah pasal bahasa - bahasa yang aku gunakan selama ni . Tapi.... Haaaaaa . Perkataan - perkataan macam korang dan yang simple - simple tuh tetap gune aaaa..... .



Aku rase tentu korang dah perasan kan ada benda baru sebelum view page ni . Die keluar macam gambo kat bawah kan :

Tulisan yang warne PINK tuh memang la tak ade . Tapi kalo korang tak nampak gak pandai - pandai la buat . Hehehehe... Sampai sini sahaja wawancara kita hari ini .

Assalamualaikum

PEACE NO WAR

PEACE ANWAR

Blogger Templates

2 ulasan:

  1. aku rasa ni entri pertama kau, yang ada huruf kecik. Sebelum ni kau pakai CAPS Lock ke haa?

    Tee hee dah pandai buat pop out window. Sape ajar? -.-'

    BalasPadam
  2. mekasih kerane komen , x de la

    aku kadang2 jeles gak tengok blog orang putih yg ade pop - up window . jadi aku search punye search jumpe . jadi aku ikut la step die dannnn....

    JADI!!!

    hehehe...

    BalasPadam

Komen la kat sini !