SI DEBOK

10.10.2010

Happy 10.10.10 (walaupun takde kene mengene dengan aku)

Assalamualaikum
Dan
Salam sejahtera keatas kamu
Dan
Salam 1 Malaysia

Selamat Hari 10.10.10 . Seperti apa yang aku katakan , ia tidak ada kena mengena dengan aku . Aku hantar post ni pun bukan ape . Aku tengok kat blog lain khusyuk aje hantar pasal 10.10.10 .

Dalam 10.10.10 ni , telah berlangsung banyak perkahwinan . Salah satu yang aku kaitkan ialah perkahwinan Sheikh Muzaphar Shukor dengan pasangannya yang telah berlangsung . Tidak terlepas juga orang lain yang kahwin pada tarikh tersebut .

Yang unik lagi . Urmmm... .  Haaaaa!!!!  Tengok filem tamil special di TV2 . Jangan terlepas ye . Kalo dah habis komen kat post ni tentang ape yang korang tonton . Hehehehe....

Assalamualaikum
PEACE NO WAR
PEACE ANWAR

N

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kat sini !