SI DEBOK

2.25.2011

Keputusan peksa di hari Jumaat (hari ni laaa) .

                                   
Assalamualaikum
Dan
Salam sejahtera ke atas kamu
Dan
Salam 1 Malaysia

                                                           Keputusan dan keluar dah !!!!!!!!!!!!
Onion Emoticons

            Habis la aku!!!!!(yang aku kate dalam hati ). Camni critenye , mule - mule aku masuk kelas . Aku rase gelabah sikit sebab tengok semuanya diam je kat tempat duduk masing - masing . Ape nak buat , melangkah la aku secara slow - slow nye ke dalam kelas . And...... fuhhh. Nasib baek cikgu sains aku tak bagitau result lagi . Kalo tak .... tak tido malam la aku . 

          Dah habis waktu sains , waktu agame plak .  Sempoi aje . Bile aku tengok kertas peksa aku . Aku dapat 92% je . Mule - mule je aku redha . Masuk bab yang bahagian tokoh Islam tu memang aku amuk . Jawapan aku betul dibuatnye salah . Ape lagi , aku bangun terus tuding jari kat ustazah aku MSN Onion Emoticon Set dan terus amuk dalam loghat Kedah (dah aku orang situ) . Lepas tu mood aku sempoi - sempoi ajeMSN Onion Icons .  

             WAKTU MATH !!!!!!!!!!!!!  Punye nervous aku tunggu  kertas peksa aku dan tiba gak masa aku ambik kertas peksa . Gelabah gile aku selak markah result dan ...... MSN Onion Icons YEAY!!!!!!!!!!!!! DAPAT 100% Onion Icons. Hahahaha...... kembang gile hidung aku Onion Icons. Bongkak gile . Gile - gile aku jerit . Lepas tu ade la budak ni kan , die jeles kot . Marah kat pasal sombong lepas dapat 100% MSN Onion Icons.  Aku tegur je takkan la salahMSN Onion Icons . Ape - ape pun , aku sabar ingat tak . SABAR SEPARUH DARIPADA IMAN . 

            Waktu BI . Punye boring tunggu name aku MSN Onion Icon akhirnya tiba gak . Bile dapat kertas jawapan aku . Aku dah yakin dah A , tapi bile tengok markah die MSN Onion Icons . SUDAH............. Dapat 75% je . Bukan member nak kasi semangat  , diorang biar je . Sedih gila aku  Onion Icon . Takde semangat berpasukan btul . Huhuhuhhhu............. Punye susah study BI Onion Icon. Ni je dapat MSN Onion Icons .

          Ape - ape pun . Ingat ayat aku . ASSOBARU MINNAL IMAN . Sabar separuh daripada iman . Kita  perlu tingkatkan usaha dan perlu terus study Onion Icon  dan tempuh segala halangan Onion Icon MSN Onion Emoticons. Dan teruskannya hingga berjaya Onion Icons. Ingatlah , setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya . 


Assalamualaikum
PEACE NO WAR
PEACE  ANWAR

Yang sempoi ,
N
MSN Onion Icon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kat sini !